Kudos til M&M Fiske!!

Når jeg skulle handle jerkbaitutstyr var det største spørsmålet hvilken snelle jeg skulle gå for. Etter en prat med gutta på M&M Fiske her i Sarpsborg (som er den råeste sportsfiskebutikken jeg noensinne har satt... bortsett fra et par i USA) så ble jeg sterkt anbefalt Ambassadeur 5601C JB "Jerkbaiter". Men, jeg syns prisen var litt i det høyeste laget for meg (ca 1600,-). Så, jeg sjekket litt på nett og fant den samme snella på skittfiske.no for 999,-. Men, jeg ønsker å handle fra lokale bedrifter (prinispp og praktikaliteter for egen del) så jeg hørte med dem hva de kunne gjøre ift. den prisen. Joda, det klarte de med glans! Jeg gikk ut av butikken med en splitter ny snelle rikere og 1000,- fattigere!

Jeg må bare ta av meg hatten for M&M for fantastisk service, en fantastisk butikk og for utrolig bra tips og hjelp!