Jerkbait-utstyr i boks!

Endelig! Jeg brukt hele vinteren på å bli mer og mer gira på å prøve jerkbait-fiske og jeg har spart hardt og solgt unna diverse ting for å få råd til å kjøpe meg det som trengs for å få den riktige opplevelsen av denne litt spesielle fisketypen.

Vel, for et en måned siden ble siste innkjøp gjort og alt av utstyr er på plass! Glede! Det jeg endte opp med:
* BFT Soft 6" (kjøpt brukt av en kompis)
* Diverse baits (Buster, Abu). Flere kjøpes inn snart.
* PowerPro Multifilament Moss Green 0,19mm
* BFT Titanium Stainless Stiff fortomer
* Ambassadeur 5601C JB "Jerkbaiter"

Jeg har prøvd noen ganger fra land i Glomma (bor rett ved) uten å ha fått noe, men jeg har jo fått trent litt på denne teknikken da. Jeg tror jeg får det til ganske bra, men siden jeg ikke har fått noe ennå så kan det jo hende jeg gjør noe galt. He-he.
Håper fisket tar seg opp snart. Det har vært en rar vinter og vår, så virker som det meste har blitt forskjøvet litt. Jeg syns uansett det er moro! En helt annen måte å fiske på enn det man er vandt med.

Gleder meg til mye mer fisking framover!