Prosjekt stangstativ

Siden jeg ikke har noe annet fornuftig å bedrive tiden min med, så er jeg nå i ferd med å starte "Prosjekt stangstativ". Fingernem og snekkerfagdyktig som jeg er (IKKE!) så tror jeg dette blir bra.

Jeg skjønner jo at dette ikke direkte er noe prosjekt som, for de fleste, vil by på noen større utfordringer. Men, for en data-nerd som meg så kan dette fort bli "morsomt"...

Jeg har ikke startet ennå, annet enn å ha laget et monster av en arbeidstegning som vil få værhårene til å reise seg på en og annen bygningsarkitekt rundt om kring tenker jeg. Jeg brukte brått litt lengre tid på den enn jeg hadde tenkt, men se på resultatet da!



















Steike, dette blir bra! Nå er det bare å få lånt seg en stor henger og fylle den opp med treverk hos Maxbo!!!

Følg med videre i dette prosjektet. Überspennende hendelsesrapporter vil dukke opp her etterhvert!

-Team Norvis