Oppsummering av helg med kveldsfiske fra land (09.05.2014)

Første helga i mai fikk jeg fisket et par timer på kveldene, med ny stang til og med (Savage Gear MPP Spin 8' >90g).

Fredag:
2 gjedder på rundt 2 kg hver:




























Begge ble tatt på en "Savage 4Play Herring - Dirty Silver", som jeg for øvrig kjøpte sammen med den nye stanga. Har aldri prøvd disse før og skal si jeg ble imponert. Har aldri sett en wobbler gå så fint i vannet før! Ser rett og slett ut som en ekte fisk, svømmer som en ekte fisk, men med enkle rykk ser den ut som en ekte skadet fisk. Fantastisk.

Lørdag:
Fikk ingenting opp, bare mistet en. MEN, jeg fikk oppleve 3 gjeddeleker denne kvelden. En på kloss hold. Fantastisk fascinerende. Var en virkelig svær madam som ble lekt med også. Moro!

Søndag:
Fikk ei gjedde denne kvelden og mistenker at det var en av de samme jeg fikk fredag kveld.