Hooked on Barbie...?

Jeg og Ali lekte i fjor vinter, tanken på å fiske med Barbie-dukke. Det hadde vært så sinnsykt artig å fått gjedde på en sånn.

Dette kokte egentlig bort i kålen, men idag kom temaet opp igjen. Jentungen rydder på lekerommet sitt om dagen og en del av prosessen går i å kvitte seg med leker hun ikke leker med lenger. Det viste seg at en av Barbie (eller lignende)-dukkene skulle kastes. Yay!

Så, i løpet av vinteren skal jeg gjøre om dukken til et massivt gjeddebete! Sannsynligvis blir dette et top-water-bait tenker jeg. Ser for meg denne gli over grunnområder med mye vekster... og så *PLASK*! Herreminhatt så gøy det hadde vært!

Bildet måtte sensureres...

Jeg forstår at det er en overhengende fare for at jeg oppfattes som rar/sjuk/pervers etc. pga dette. Men, det kan jeg leve med.

Skal prøve å lage video av hvordan jeg rigger dukka med kroker og eventuelt dekorerer den mer + selvfølgelig når jeg endelig skal få prøvd å fiske med den til våren/sommeren.

Dette blir gøy!