Nesten...

Tok årets første båttur på Glomma sammen med ungene i går (lørdag 8.april). Motoren startet i år også!

Kjørte et lite stykke oppover til ei øy jeg vet det er fint å leke på og grille. Ungene lekte og koste seg blandt bever-felte trær. Har aldri sett så mange felte trær på ett og samme sted - som er felt av bever vel å merke :).

Jeg hadde selvfølgelig med meg fiskeutstyr og prøvde meg litt rundt på øya. Det er svært grunt rundt nesten hele øya, bortsett fra ett sted. Jeg kastet noen kast med favoritt-McMio'en min uten at det skjedde noe. Så kom jeg på at jeg har noen wobblere fra Kina jeg ønsket å teste. Disse ligner endel på Swimwizz, bare endel mindre og kanskje litt lengre nebb. Ingen store forventninger til 15-kroners wobblere. Wobbleren har ingen gange på sakte innsveivning, men må opp i ganske stor fart før de