Klar for sesongens (kanskje) siste tur

Nå har det blitt en liten stund siden sist jeg var ute og fisket. Klart, det er avhengig av øyet som ser, men i mitt enkle syn så er 11 dager ganske lenge 😁



Men, førstkommende søndag (29.oktober) så har jeg klart å få skviset inn en fiskedag. Litt usikker på om det blir alene eller sammen med Ali, men uansett så blir det bra. Det er meldt pent vær og da er det kanskje ikke sikkert det er så veldig ille at Glomma ser ut som en kopp med smeltet melkesjokolade... kanskje. Problemet er at det er ganske mye vann også. Det føres vel ca 900 kubikk om dagen, og det er veldig mye mer enn normalen.

Jaja, melkesjokolade og flom - utfordring godtatt!

Jeg gleder meg som vanlig masse og prøver å holde forventningene langt nede - i forhold til fisket ihvertfall. Meeeeeen, hadde jo vært artig med en skikkelig dunderfisk da!

Prekæs og skitt fiske!